* Mehdi Ahmadvand * Hubris House

Martghop City

بام ایران + شهر گرجیان ایران

* Mehdi Ahmadvand * Hubris House


آلبوم جدید و بسیار زیبای مهدی احمدوند با نام خونه غرور ...
ترانه سرا : مهدی احمدوند و شهرام جلیلی - آهنگساز : مهدی احمدوند و سامان جلیلی
تنظیم : مهدی احمدوند و حمید مرادی - میکس و مستر: مهدی احمدوند و حمید مرادی
ویولن : مهدی احمدوند و پیام طونی - گیتار آکوستیک : مهدی احمدوند - گیتار الکتریک : مهدی احمدوند
گیتار کلاسیک: مهدی احمدوند و کیان داراتگیتار - سولو : کیان دارات - بوزوکی : کیان دارات
 همخوان آهنگ دوست دارم : سامان جلیلی

http://s3.picofile.com/file/7524823545/640.jpg

برای دیدن کاور در اندازه ی اصلی روی کاور کلیک کنید


دانلود آلبوم - لینک مستقیم

دوست دارم

صاف و ساده

دلواپسی

خونه ی غرور

یار من

بن بست

بی معرفت

بی خیال

دل من

خیال بی کسی


دانلود آلبوم - لینک کمکی

دوست دارم

صاف و ساده

دلواپسی

خونه ی غرور

یار من

بن بست

بی معرفت

بی خیال

دل من

خیال بی کسی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:مهدی احمدوند , خونه ی غرور , سامان جلیلی, ] [ 8:43 ] [ Saeed.Ya ] [ ]